jak zrobić - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 01 lut 2024, 11:04

Przejmujemy zobowiązania od zlikwidowanej jednostki, mamy do wypłaty 13-tkę. W kosztach zaksięgowana jest w likwidowanej jednostce pod datą 31.12.2023r, jak my mamy to zaksięgować jeśli otrzymamy do wypłaty, co z podatkiem czy NFZ czy zaksięgować w styczniu naliczenie, a księgowanie FV 800/201, podpowiedzcie coś
monia77
Podinspektor
Posty: 1061
Od: 31 mar 2017, 9:14
Zajmuję się: Główny księgowy GOPS


Napisano: 02 lut 2024, 8:37

Nikt nie miał podobnej sytuacji
monia77
Podinspektor
Posty: 1061
Od: 31 mar 2017, 9:14
Zajmuję się: Główny księgowy GOPS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x