jestem rolnikiem dostałem odmowe ZDO co dalej - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 01 sie 2014, 9:30

witam
bede pisał niefachowo ( po ludzku ) bo sie na tym nie znam
jestem rolnikiem ubiegajac sie o zasiłek dla opiekuna nie złozyłem oswiadczenia o zaprzestaniu prowadzenia gospo. rolnego bo byłoby to nie zgonde ze stanem faktycznym
ubiegalem sie o ZDO jak to nazywacie, tylko za okres od 1 lipca do 14 maja br.
dostałem odmowe

co robic ? jest sens sie odwoływać ? co mógłbym napisać ? to podobno jakas luka w przepisie, brak mi bogactwa słow i wiedzy aby napisac takieodwołanie, na co sie powoływać ?
Kazimierz - Maz/

Napisano: 01 sie 2014, 9:35

oczywiście, że jest szansa, odwołanie od decyzji nie musisz uzasadniać, po prostu składasz pismo odręczne do ops, /tam gdzie otrzymałeś decyzję odmowną/, że nie zgadzasz się z tą decyzją, odwołanie jest do sko ale za pośrednictwem organu wydającego decyzję
Kati@

Napisano: 01 sie 2014, 9:37

aha czyli nie musze opisywać dlaczego sie z tym nie zgadzam ? decyzja jest dla mnie krzywdzaca przez cały okres sprawowałem opieke nad matka i sprawuje nadal
nie moge osiwadczyc ze zaprzestałem prowadzenia gospo. rolnego od 1 lipca ubiegłego roku z reszta kto mogłby ?
nikt nie wiedział w roku 2013 ze nastapi taki rozwój wypadku , nie dosc ze utracilismy prawo do SP to jeszcze miałbym rezygnowac z ziemii
Kazimierz - Maz/

Napisano: 01 sie 2014, 9:43

Kazimierz - Maz/ pisze:aha czyli nie musze opisywać dlaczego sie z tym nie zgadzam ? decyzja jest dla mnie krzywdzaca przez cały okres sprawowałem opieke nad matka i sprawuje nadal
nie moge osiwadczyc ze zaprzestałem prowadzenia gospo. rolnego od 1 lipca ubiegłego roku z reszta kto mogłby ?
nikt nie wiedział w roku 2013 ze nastapi taki rozwój wypadku , nie dosc ze utracilismy prawo do SP to jeszcze miałbym rezygnowac z ziemii
poczytaj tutaj
https://prawo.dlastudenta.pl/artykul/Jak ... 82429.html
Kati@

Napisano: 01 sie 2014, 10:04