karta mobilna nie działa?????? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 11 sty 2019, 12:26

pani zgłosiła, że karta mobilna nie działała, nie można było zeskanować,
no my z tym nic nie zrobimy, nie pomogę jej,
ale gdzie powinna zgłosić problem???
macie jakiś numer telefonu?
w aplikacji nie mogę znaleźć, jest tylko formularz kontaktowy
kasia c
Stażysta
Posty: 71
Od: 28 cze 2017, 8:15
Zajmuję się: przyznawaniem dodatków mieszkaniowych i energetycznych


Napisano: 23 sty 2019, 13:29

a zakończyłaś obsługę karty w systemie
smalena
Stażysta
Posty: 121
Od: 17 mar 2017, 12:57
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA

Napisano: 24 sty 2019, 11:59

ale jak zakończyć? wysłałam do produkcji, status katy elektronicznej: wydana

nie zakończyłam obsługi wniosku bo czekam jeszcze na katy tradycyjne, wówczas kończę obsługę

czy robię cos nie tak?
kasia c
Stażysta
Posty: 71
Od: 28 cze 2017, 8:15
Zajmuję się: przyznawaniem dodatków mieszkaniowych i energetycznych

Napisano: 24 sty 2019, 13:03

Jeżeli karta elektroniczna ma status WYDANA oznacza to, że jest aktywna. Z poziomu SI KDR nie trzeba z nią nic więcej robić. Jeżeli użytkownik ma problem z obsługą czy zalogowaniem się do aplikacji mKDR powinien zgłosić się do pomocy technicznej tego systemu.

mKDR
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją na adres e-mail: [email protected]
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 sty 2019, 13:51

tez wydałam kartę elektroniczną i tradycyjną i w obydwu pisze przyznana no i czekam az przyślą tradycyjna ale czy przy elektronicznej powinno pisać przyznana czy wydana?
socjalka
Referent
Posty: 207
Od: 26 sty 2016, 13:57
Zajmuję się:

Napisano: 24 sty 2019, 13:56

Jeżeli karta ma status PRZYZNANA to znaczy, że wniosek jest rozpatrzony i karta czeka na zamówienie. Trzeba wejść w zakładkę "Nowe zamówienie" i obydwie formy karty zamówić. Karty przyznane same się nie zamówią. Po wysłaniu zamówienia karta elektroniczna po kilku minutach jest już wydana. Karta tradycyjne, w związku z procesem fizycznej produkcji, może być w statusie W PRODUKCJI do 60 dni.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 sty 2019, 14:04

no to ładnie narobiłam :cry: ale juz wszystko naprawione i zamówione. Jest to moje pierwsze zamówienie....
socjalka
Referent
Posty: 207
Od: 26 sty 2016, 13:57
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x