pani zgłosiła, że karta mobilna nie działała, nie można było zeskanować,
no my z tym nic nie zrobimy, nie pomogę jej,
ale gdzie powinna zgłosić problem???
macie jakiś numer telefonu?
w aplikacji nie mogę znaleźć, jest tylko formularz kontaktowy
Jeżeli karta elektroniczna ma status WYDANA oznacza to, że jest aktywna. Z poziomu SI KDR nie trzeba z nią nic więcej robić. Jeżeli użytkownik ma problem z obsługą czy zalogowaniem się do aplikacji mKDR powinien zgłosić się do pomocy technicznej tego systemu.
mKDR
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją na adres e-mail: [email protected]
tez wydałam kartę elektroniczną i tradycyjną i w obydwu pisze przyznana no i czekam az przyślą tradycyjna ale czy przy elektronicznej powinno pisać przyznana czy wydana?
Jeżeli karta ma status PRZYZNANA to znaczy, że wniosek jest rozpatrzony i karta czeka na zamówienie. Trzeba wejść w zakładkę "Nowe zamówienie" i obydwie formy karty zamówić. Karty przyznane same się nie zamówią. Po wysłaniu zamówienia karta elektroniczna po kilku minutach jest już wydana. Karta tradycyjne, w związku z procesem fizycznej produkcji, może być w statusie W PRODUKCJI do 60 dni.