Karta tradycyjna i elektroniczna- zły numer podany przez kli - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 05 lut 2019, 16:20

Pomóżcie ! Pan wnioskował o kartę tradycyjną i elektroniczną dla siebie i żony- gdy wykonałam telefon do Pana, aby poinformować go, aby przyszedł odebrać karty, okazało się że dodzwoniłam się zupełnie do innej osoby. W systemie wprowadzony jest błędny numer podany przez klienta, więc aby mógł korzystać z karty elektronicznej wymagana jest zmiana numeru telefonu. Czy możliwe jest aby edytować wniosek, aby zmienić numer ?
Dominika12345
Praktykant
Posty: 16
Od: 05 lut 2019, 10:05
Zajmuję się: Obsługa Kart Dużej Rodziny


Napisano: 06 lut 2019, 8:46

Dominika12345 pisze:Pomóżcie ! Pan wnioskował o kartę tradycyjną i elektroniczną dla siebie i żony- gdy wykonałam telefon do Pana, aby poinformować go, aby przyszedł odebrać karty, okazało się że dodzwoniłam się zupełnie do innej osoby. W systemie wprowadzony jest błędny numer podany przez klienta, więc aby mógł korzystać z karty elektronicznej wymagana jest zmiana numeru telefonu. Czy możliwe jest aby edytować wniosek, aby zmienić numer ?
w zarządzeniu kartami jest możliwość edycji danych teleadresowych
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1757
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 06 lut 2019, 8:51

Dziękuję bardzo :)
Dominika12345
Praktykant
Posty: 16
Od: 05 lut 2019, 10:05
Zajmuję się: Obsługa Kart Dużej Rodziny


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x