Witam
Ponieważ siedzę nad tym nieszczęściem jakim jest sprawozdanie ułożyłam taki mały katalog dla OPS proszę dopisujcie swoje sugestie na pewno będzie nam wszystkim łatwiej to wypełnić
tab. 2 w. 1
TAK.
1. Materiały biurowe
2. Szkolenia
3. Umowa zlecenie na dyżur prawnika
4. Umowa zlecenie na dyzur psychologa
5. Umowa zlecenie na usługi opiekuńcze
6. Rachunek za znaczki pocztowe
7. Zakup sprzętu ( komputer, drukarka, meble)
8. jeżeli umowa zlecenie zawarta jest np na 2 lata ( początek 2013) to w sprawozdaniu za 2013 należy wykazać całą kwotę
NIE.
1. Umowa na wynajem pomieszczeń ( zawarta w 2012)
2. wydatki na telefon ( umowa zawarta w 2008)
3. prowizja od przelewów ( umowa zawarta z bankiem 2012)
4. odpłatność za DPS
5. płatność za obiady do szkół
6. Gmina obciąża nas za energię elektryczną i ciepło - nie bo nie jesteśmy zamawiajacym (refundujemy)
tab.IV
przetargi w ramach POKL - umowy podpisane w 2013 roku