kody licencyjne - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 31 mar 2014, 14:13

dzisiaj nie mogłam wejść do systemu sygnity wpisałam otrzymane kody licencyjne wskazuje mi błędny kod - nie wiem dlaczego
~Ewa


Napisano: 31 mar 2014, 14:26

Szanowni Państwo.
Jeśli praca Oprogramowania SR/FA/ST/DM została zablokowana z powodu braku aktualnych licencji należy:
1. Wykonać aktualizację Oprogramowania SR/FA/ST/DM do wersji G-1.02-1-0.1.
Plik G-1.02-1-0.1.exe można pobrać bezpośrednio z aplikacji, korzystając z menu „Pomoc -> Świadczenia – informacje” lub z serwera FTPS, z katalogu /SR/G-1.02-1-0.1/. Aktualizację do wersji G-1.02-1-0.1 można wykonać z wersji G-1.02-1-0.0 lub G-1.01-2-5.5. Pobrany plik G-1.02-1-0.1.exe należy uruchomić na serwerze i na każdej stacji roboczej. W przypadku serwerów działających w środowisku Linux należy przeprowadzić aktualizację serwera aplikacyjnego JBoss skryptem G-1-02-1-0.1.sh.
Logowanie na serwer FTPS:

Dane serwera powinniście dostać na meila
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Administrator
Posty: 1923
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x