SYGNITY a kontakt z Helpdeskiem - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 10 kwie 2014, 14:48

Czy wy też macie problemy z dodzwonieniem się do HD? to jakiś koszmar to absolutnie graniczy z cudem. To jakaś porażka płacimy ciężkie pieniądze za te programy a tam nikt łaskawie nie raczy odebrać ciągle jak mantra tekst konsultanci są zajęci...ilu ich tam jest 1 czy 2? to jakaś kpina
Rafał


Napisano: 10 kwie 2014, 14:52

Zbawienia się szybciej doczekasz niż tam się dodzwonisz :? to że Ty masz problem z systemem to oni mają gdzieś...na odpowiedź na zgłoszenie na pocztę elektroniczną też poczekasz..to jest całe Sygnity...pamiętam początki tej firmy tj. computerland poezja było zupełnie inaczej inna jakość obsługi a teraz porażka
manka82

Napisano: 14 kwie 2014, 13:31

Witam, uprzejmie przypominam że na głównym oknie systemu POMOST Std są podane namiary na serwis:

www: https://www.hd.sygnity.pl/
e-mail: [email protected]
tel. (81) 749-55-91 fax (81) 749-55-04
forum Użytkowników: https://www.public.sygnity.pl/forums/

Kolejność ich podania nie jest przypadkowa, bo zawsze wszystkim polecamy przede wszystkim portal

www: https://www.hd.sygnity.pl/

bo tam można utworzyć zgłoszenie i widzieć co się z nim dzieje, a jak nie jest podejmowane to zapala się czerwona lampka i jest alert u nas w firmie, więc jest to pewna ścieżka.

w dalszej kolejności polecamy e-mail

a dopiero w ostatecznosci telefon, gdyż jak wiadomo w okresach sprawozdawczych może byc czasem zajęty, jak ludzie dzwonią i czasem długo rozmawiają.

Zawsze można też napisać na naszym forum bo tam na bieżąco są odpowiedzi (tu siłą rzeczy zagląda się rzadziej).

Także bardzo uprzejmie proszę o skorzystanie z podanych wskazówek.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 kwie 2014, 10:27

to jeszcze takie pytanie do pana z Sygnity: gdzie na Waszym forum jest wątek o CAS?
Do dziś trzeba wysłać sprawozdania z SR a tu u mnie "zima" - nie idzie się zalogować loginem i hasłem z Quickstat
tomek2

Napisano: 15 kwie 2014, 11:29

Napisz proszę na [email protected] - to jest adres serwisu CAS. Na forum nie ma działu CAS, nie było dotąd takiego zapotrzebowania ze strony naszych Użytkowników. Jest dział SR, jest dział POMOST.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 kwie 2014, 11:14

dział SR i dział Pomost jest dla użytkowników Waszych programów dziedzinowych a nie CAS SR/PS (chyba że się mylę)
BTW. problem rozwiązany z logowaniem do CAS SR - wymiotło jakimś dziwnym trafem użytkownika z roli SR. Telefon do administratora w UW załatwił sprawę.
Tomek2

Napisano: 18 kwie 2014, 9:46

ział SR i dział Pomost jest dla użytkowników Waszych programów dziedzinowych a nie CAS SR/PS
I właśnie przy okazji tych programów dziedzinowych poruszane są wątki dotyczące CAS (sprawozdawczość)
PawełR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x