Czy wy też macie problemy z dodzwonieniem się do HD? to jakiś koszmar to absolutnie graniczy z cudem. To jakaś porażka płacimy ciężkie pieniądze za te programy a tam nikt łaskawie nie raczy odebrać ciągle jak mantra tekst konsultanci są zajęci...ilu ich tam jest 1 czy 2? to jakaś kpina
Zbawienia się szybciej doczekasz niż tam się dodzwonisz to że Ty masz problem z systemem to oni mają gdzieś...na odpowiedź na zgłoszenie na pocztę elektroniczną też poczekasz..to jest całe Sygnity...pamiętam początki tej firmy tj. computerland poezja było zupełnie inaczej inna jakość obsługi a teraz porażka
bo tam można utworzyć zgłoszenie i widzieć co się z nim dzieje, a jak nie jest podejmowane to zapala się czerwona lampka i jest alert u nas w firmie, więc jest to pewna ścieżka.
w dalszej kolejności polecamy e-mail
a dopiero w ostatecznosci telefon, gdyż jak wiadomo w okresach sprawozdawczych może byc czasem zajęty, jak ludzie dzwonią i czasem długo rozmawiają.
Zawsze można też napisać na naszym forum bo tam na bieżąco są odpowiedzi (tu siłą rzeczy zagląda się rzadziej).
Także bardzo uprzejmie proszę o skorzystanie z podanych wskazówek.
pozdrawiam
to jeszcze takie pytanie do pana z Sygnity: gdzie na Waszym forum jest wątek o CAS?
Do dziś trzeba wysłać sprawozdania z SR a tu u mnie "zima" - nie idzie się zalogować loginem i hasłem z Quickstat
Napisz proszę na [email protected] - to jest adres serwisu CAS. Na forum nie ma działu CAS, nie było dotąd takiego zapotrzebowania ze strony naszych Użytkowników. Jest dział SR, jest dział POMOST.
pozdrawiam
dział SR i dział Pomost jest dla użytkowników Waszych programów dziedzinowych a nie CAS SR/PS (chyba że się mylę)
BTW. problem rozwiązany z logowaniem do CAS SR - wymiotło jakimś dziwnym trafem użytkownika z roli SR. Telefon do administratora w UW załatwił sprawę.