kontakt do help desk KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 09 cze 2016, 10:01

witam, nie mogę się zalogować na moje stanowisko user oraz p.kierownik do admina- ostatnio zmieniałam hasło pod koniec kwietnia.
mam 3komunikaty
- błąd uwierzytelnienia: niepoprawna nazwa użytkownika- sprawdź czy podałeś poprawne dane, hasło, konto nieaktywne lub wygasło hasło,
- sprawdź czy podałeś poprawne dane. Zapytaj administratora czy twoje konto nie zostało zablokowane,
- w przypadku kiedy hasło wygasło konieczna jest jego zmiana za pomocą linku "zmiana hasła" poniżej.


Trzeba do nich dzwoni? macie jakiś namiar?
Dziękuje:)
DoloresPoliglotka


Napisano: 09 cze 2016, 10:29

Witam, mam ten sam problem. Nie wiem jak go rozwiązać ale pisze żeby było lżej ze nie tylko jednej osobie się to przytrafiło :)
hydro-3
Stażysta
Posty: 52
Od: 15 gru 2014, 12:48
Zajmuję się:

Napisano: 09 cze 2016, 10:46

hydro-3, czy dzwoniłeś do nich? masz jakiś kontakt do nich?
DoloresPoliglotka

Napisano: 09 cze 2016, 10:56

42 230 29 49 - powiedzialam w czym problem, pan poprosil o login. Po chwili mialam sie zalogowac przez zmiane hasla i teoretycznie miało pomóc. W moim przypadku to nic nie dalo i wlasnie pisze pismo o nowe haslo.
hydro-3
Stażysta
Posty: 52
Od: 15 gru 2014, 12:48
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x