kontrakt socjalny - jak zacząć - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 20 lip 2016, 13:01

hej wszystkim ! jestem całkowitym świeżakiem w temacie kontraktu socjalnego - nie mam żadnego doświadczenia zawodowego a 2 etapie rozmowy kwalifikacyjnej dostałam krótki BARDZO ogólny opis rodziny i dwa kontrakty do wyboru. Czy jest ktoś kto mógłby mi po krótce wytlumaczyć jak się za to zabrać ?
przedstawie sytuacje i moje wątpliwości :

konkubinat z trójka małoletnich dzieci - oboje bezrobotni ona (31 lat) zarejestrowana w pup bez prawa do zasilku, on (33 lata) niezarejestrowany w pup. Mieszkają w jednopokojowym mieszkaniu matki konkubenta bez łazienki z toaletą na korytarzu. Ona w 32 tyg ciazy choruje na arytmię, nerwicę i depresję. Najstarszy syn posiada orzeczenie o niepełnosprawności.
Dochody : zasilki rodzinne z dodatkami 529 zł + zasiłek pielęgnacyjny 153 zł + zasiłek okresowy z MOPS 80 zł = 1482 zł
Występuje problem braku opieki nad dziećmi i zaniedbywania ich

Czy należy podpisac kontrakt z rodziną jeżeli ona i on zyją w konkubinacie ? jezeli tak, to czy ma być to kontrakt wspólny? jezeli nie, to czy mam sie skupić tylko na nim czy tylko na niej, a moze z nimi obydwojgiem tylko dwa różne kontrakty ? i który druk wybrać? Wiem, że z punktu widzenia niektórych może to proste - ale uwierzcie, komuś kto nie ma doświadczenia w pracy z przypadkiem, cięzko przełożyć wiedzę teoretyczną na praktykę :(
madi8

Napisano: 20 lip 2016, 13:34