Koordynator dostepności

Wybrane tematy:
Ukraina-nowa klasyfikacja budżetowa Czyste powietrze Wynagrodzenie AOON Św. Wychow. - pracownik , czy zmieniacie stanowisko ile przechowujecie schronienie z usługami opiekuńczymi
ODPOWIEDZ
księgowa123
Referent
Posty: 489
Rejestracja: 16 mar 2017, 12:11
Zajmuję się: ksiegowość
Kontakt:

Koordynator dostepności

Post autor: księgowa123 »

Czy orientujecie się czy my w ops musimy mieć powołanego Koordynatora ds dostępności? Czy może tylko Gminy??
mgops7
Podinspektor
Posty: 1613
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: Koordynator dostepności

Post autor: mgops7 »

szefowa ustaliła, że u nas w jednostkach nie musi być, tylko w gminie
mgops7
Podinspektor
Posty: 1613
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: Koordynator dostepności

Post autor: mgops7 »

wczoraj się okazało, że jednak będziemy mieć swojego (jeden z pracowników będzie miał dodatkowe obowiązki), ponieważ w urzędzie gminy powołano tylko dla urzędu a jednostki muszą same powołać; :(
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Rejestracja: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość
Kontakt:

Re: Koordynator dostepności

Post autor: Paulinka z GOPSu »

No właśnie, w ustawie piszą o wszystkich jednostkach administracji publicznej, więc tak literalnie to pewnie powinniśmy powołać swojego. Tylko jeszcze zastanawiam się, czy na wniosek kierownika OPS koordynator urzędu nie mógłby też objąć naszej jednostki. Co myślicie?
mgops7
Podinspektor
Posty: 1613
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: Koordynator dostepności

Post autor: mgops7 »

my próbowaliśmy, ale dostaliśmy odpowiedź, że koordynator z urzędu ma tyle pracy, że nie da rady być u nas..
ODPOWIEDZ