Koszty upomnienia - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 23 mar 2016, 15:52

Witam! Jak księgujecie i w jakim sprawozdaniu wykazujecie koszty upomnienia?
marta100


Napisano: 24 mar 2016, 9:04

ja księguję tylko w przypadku wpłaty tych kosztów. i zostają one w gminie, bo skarbnik uważa, że wydajemy na obsługę ze swoich więc koszty upomnienia zostają u nas.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 24 mar 2016, 16:34

Niestety płaciłam ze środków zleconych, więc wykazuję je w Rb 27 ZZ z podziałem na 95% dla MUW i 5% dla Gminy. Część dla Gminy również w Rb 27S - jeśli mam wpłatę.
Anna5



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x