500+ - sprawozdanie z wdrożenia - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 24 mar 2016, 15:48

podpowiedzcie mi, czy jako wydatek z 500+ mogę zaliczyć delegacje, które były na szkolenia z 500+ , które się odbyły przed otrzymaniem planu i dotacji na wdrożenie?
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:


Napisano: 24 mar 2016, 15:59

Ja bym nie zaliczyła tych wydatków do 500+
Marika2

Napisano: 24 mar 2016, 16:07

sorry pomyliłam się, szkolenia były 26.02. i 02.03, a dotacja wpłynęła na konto OPS 25.02., tylko że Skarbnik zwiększył mi plan dopiero zarządzeniem 29.02.2016 r.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 29 mar 2016, 9:21

Czyli uważacie, że nie możemy przeksięgować wydatków poniesionych na 500+ poniesionych przed otrzymaniem planu?
My zakupiliśmy druki, odbyliśmy szkolenie i zakupiliśmy sprzęt zanim skarbnik wydał zarządzenie o zwiększeniu planu w paragrafie 85295 (ale już po otrzymaniu na konto dotacji na wdrożenie).
I jak tylko otrzymałam plan, to przeksięgowałam wydatki poniesione na 500+.
Uważacie, że nie powinnam tak robić i zostawić to jako wydatki ze środków własnych ośrodka?
aso

Napisano: 29 mar 2016, 9:29

ja dzwoniłam do UW i powiedzieli mi, że jak szkolenie dotyczyło 500+ to spokojnie można zaliczyć do wydatków na 500+.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 29 mar 2016, 9:40

Mi też się tak wydaje, nawet nie brałam pod uwagę, że ktoś może to zakwestionować...
aso



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x