Koszty upomnienia- Pilne! - Księgowość

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 22 ]

Napisano: 24 cze 2014, 15:50

budżetu państwa, czy gminy???
doris23


Napisano: 25 cze 2014, 7:12

Miałam już kilka kontroli z tego zagadnienia i robię tak: całość odsyłam do UG z podziałem na 95% dla budżetu państwa i 5% dla budżetu gminy. Całość wykazuję w RB-27ZZ a 5% w Rb-27S
AnkaI

Napisano: 25 cze 2014, 8:17

jeżeli przesyłki pocztowe z FA płaciłam z 85219 to upomnienia są moim dochodem
bogna118

Napisano: 25 cze 2014, 11:51

JA RÓWNIEŻ CAŁOŚĆ ODPROWADZAM DO BUDŻETU PAŃSTWA
doris23

Napisano: 26 cze 2014, 6:21

podajcie na to jakiś paragraf że wszystko do bp odsyłacie!!!!
mig

Napisano: 26 cze 2014, 8:41

musiałabym ze skarbnikiem pogadac i rzucic okiem na protokół z kontroli bo zostawialismy sobie upomnienia a kazali całośc do budżetu. skarbnik na urlopie. ale zadzwoń do wydziału finansowego.
westa

Napisano: 26 cze 2014, 8:45

paragraf 0690-wpływy z różnych opłat
doris23

Napisano: 31 lip 2014, 14:41

Potrącamy 5%, jeśli upomnienie wysyłał ROPS do dłużnika czy w całości przekazujemy koszty upomnienia do województwa?
ops_ja

Napisano: 01 sie 2014, 8:26

My dostaliśmy pismo z ŚUW z informacją, że 5% zostawiamy u siebie a 95% odsyłamy do nich

wykazuję całość kosztów upomnienia w Rb-27ZZ a gmina w swoim wykazuje że 5% potrąciła na rzec jst
Karola_1
Stażysta
Posty: 52
Od: 08 kwie 2014, 12:51
Zajmuję się:

Napisano: 06 paź 2014, 14:07

a czy można prosić o te pismo ?
justyna-1



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 22 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x