likwidacja depozytu - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 31 mar 2014, 20:23

Witam!
Bardzo prosze podzielcie się swoimi doświadczeniami na temat likwidacji depozytów w waszych DPS. Ze szkolenia wiem że dość dobrze robią to w Krakowie.
U mnie jest tak , że po śmierci mieszkańca jeśli pozostaje depozyt, nawet parę groszy to zawiadamiam znaną mi rodzinę i wywieszam ogłoszenie. Jeśli nie jest znana to wywieszam tylko ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w DPS. Czy tez powinnam występować z wnioskiem do MSWiA? Mija parę lat ... No i właśnie jestem w tym miejscu. Co dalej? Kto likwiduje depozyt. Gdzie wysłać pieniądże ? Kto je przyjmie?
???? Proszę piszcie o swoich doświadczeniach. Pozdrawiam
~nio


Napisano: 01 kwie 2014, 8:46

Kraków napisz jak to robicie?
~dps

Napisano: 14 kwie 2014, 14:21

Witam,
w styczniiu uczestniczyłam w szkoleniu dot. likwidacji niepodjętych depozytów.
DPS może złożyć, przy czym we wnioskodawcy należy wpisać: Powiat X, reprezentowany przez dyrektora domu pomocy społecznej w X Panią/Pana. Ważne jest aby było pełnomocnictwo nadane dyrektorowi przez Starostę, bo to podstawa do likwidacji. I piszesz dalej: Dom Pomocy Społecznej w ... wnosi o: 1. likwidacje depozytu (kogo, ile, czyjego syna), 2. Zwolnienie z kosztów, chociaż sady rzadko kiedy zwalniają.
Potem UZASADNIENIE i tutaj piszesz: kto, ile na koncie, kogo powiadomiłaś (chyba, że nikogo to podłączasz listę z tablicy bądź wydruk z BIP-u), no i napisz, że prosisz o zwolnienie z kosztów. Poza tym wszystkie załączniki jakie masz za zgodność i dołączyć do wniosku.
Ogólnie Sąd może cofnąć wniosek, bądź poprosić o uzupełnienie braków, które wedle sądu są wymagane.
Pozdrawiam :-)
Semolina



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x