Logowanie do KDR po zmianie hasła - problem - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 12 paź 2018, 8:03

Czy ktoś po zmianie hasła miał problem z zalogowaniem się do KDR? Zmieniłam hasło, zalogowałam się na nowym haśle. Po czym jak ponownie chciałam się zalogować to wyskakuje błędny login lub hasło i tak w kółko.
Michalina26
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 288
Od: 16 mar 2017, 10:54
Zajmuję się: FA


Napisano: 12 paź 2018, 8:14

Napisała Pani, że komunikat "wyskakuje w kółko". Ogólnie rzecz biorąc po trzech błędnych próbach zalogowania się system blokuje kolejne próby na 10 min. Powinien pojawić się o tym komunikat. Polecam wyłączyć przeglądarkę, odczekać 15 min i spróbować się zalogować. Drugą kwestią jest samo hasło. Wpisuje Pani to nowe? Czy przeglądarka nie podpowiada przypadkiem starego?
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 12 paź 2018, 8:33

Oczywiście był komunikat, że próby są zablokowane na 10 minut. Po czym przeglądarka była wyłączana, włączane okno prywatne i kasowane pliki cookies i bez zmian.
Michalina26
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 288
Od: 16 mar 2017, 10:54
Zajmuję się: FA

Napisano: 12 paź 2018, 10:49

Ja miałam ten sam problem , zadzwoniłam do departamentu informatyki( tel. w internecie)i pan mi pomógł odblokować
Dora1
Praktykant
Posty: 38
Od: 09 lip 2018, 13:38
Zajmuję się: PS/KDR

Napisano: 12 paź 2018, 10:53

przypomniałam sobie że nie mogłam się dodzwonić i wysłałam fax nr 226611803 pan zadzwonił do mnie
Dora1
Praktykant
Posty: 38
Od: 09 lip 2018, 13:38
Zajmuję się: PS/KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x