Ma SZO, chce ŚP - działa przez prawnika! - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 24 ]

Napisano: 24 kwie 2019, 15:18

Odpowiem za Pocahontas:
Wnioskodawca nie spełnia warunków art. 17 ust. 1b ponieważ niepełnosprawność powstała po ukończeniu 25. roku życia.
Uprzedzę ripostę - moja d... jest ważniejsza niż wyrok TK :mrgreen:
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1522
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska


Napisano: 25 kwie 2019, 9:16

ludek pisze: moja d... jest ważniejsza niż wyrok TK :mrgreen:
To powinniśmy dawać w uzasadnieniu decyzji odmownej! :)
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 25 kwie 2019, 10:09

ludek pisze:Odpowiem za Pocahontas:
Wnioskodawca nie spełnia warunków art. 17 ust. 1b ponieważ niepełnosprawność powstała po ukończeniu 25. roku życia.
Uprzedzę ripostę - moja d... jest ważniejsza niż wyrok TK :mrgreen:
Zresetuj się, gdyż to nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Zależało mi na wiedzy, czy w tych zawiadomieniach informując wnioskodawcę o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych, przez Was, dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, wskazujecie przesłanki zależne od wnioskodawcy, które na dzień wysłania tegoż zawiadomienia nie zostały spełnione, co może skutkować wydaniem, przez Was / organ, decyzji niezgodnej z żądaniem wnioskodawcy.
-----------
Krzysztof :mrgreen:
Krzysztof
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 893
Od: 04 sty 2014, 2:06
Zajmuję się: Byłem opiekunem dorosłej osoby niepełnosprawnej
Lokalizacja: EL

Napisano: 25 kwie 2019, 10:28

Na pewno nie wskazują. Przecież jak ktoś może dostać świadczenie, to nas serce boli i wolimy nie przyznawać. Siedzimy więc cicho i czekamy na jakiś błąd wnioskodawcy. Nigdy nie dzwonimy, żeby nam dokument donieśli, bo jeszcze by dostali świadczenie za szybko i wydali na głupoty. Poza tym i tak nie znamy przepisów, więc w sumie po co pytasz?

:twisted:
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 25 kwie 2019, 11:01

Zofia pisze:Na pewno nie wskazują. Przecież jak ktoś może dostać świadczenie, to nas serce boli i wolimy nie przyznawać. Siedzimy więc cicho i czekamy na jakiś błąd wnioskodawcy. Nigdy nie dzwonimy, żeby nam dokument donieśli, bo jeszcze by dostali świadczenie za szybko i wydali na głupoty. Poza tym i tak nie znamy przepisów, więc w sumie po co pytasz? :twisted:
- a wskazują ?
- a przyznajecie ?
- a robisz wszystko, aby wnioskodawca nie popełnił błędów, które później mają istotny wpływ na dalszy bieg sprawy ?
- a znacie przepisy ?
Przyznałaś kiedykolwiek bezpośrednio świadczenie po wyroku TK (art. 17 ust. 1b) lub po decyzji kasatoryjnej SKO ?
-----------
Krzysztof :mrgreen:
Krzysztof
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 893
Od: 04 sty 2014, 2:06
Zajmuję się: Byłem opiekunem dorosłej osoby niepełnosprawnej
Lokalizacja: EL

Napisano: 25 kwie 2019, 13:34

o co ci człowieku chodzi?
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1522
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska

Napisano: 25 kwie 2019, 14:02

Krzysztof pisze:a robisz wszystko, aby wnioskodawca nie popełnił błędów, które później mają istotny wpływ na dalszy bieg sprawy ?
Wnioskodawca pomimo instrukcji od pracownika często wie lepiej, więc jak robi pomimo pouczenia durnoty to już tylko jego problem.
Korowiow
VIP
Posty: 2057
Od: 05 gru 2016, 8:51
Zajmuję się: Fszystkim

Napisano: 25 kwie 2019, 14:06

Krzysztof ma wizję tępego urzędnika nieroba, który nie dość, że nie zna przepisów, to jeszcze na złość klientom nie przyznaje im świadczeń.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 25 kwie 2019, 14:44

OK wytłumaczę do czego piję.
pytałem - czy w tych zawiadomieniach, wystawianych na podstawie art. 10 Kpa z uwzględnieniem art. 79a Kpa informując wnioskodawcę o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych, przez Was, dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, wskazujecie przesłanki zależne od wnioskodawcy, które na dzień wysłania tegoż zawiadomienia nie zostały spełnione, co może skutkować wydaniem, przez Was / organ, decyzji niezgodnej z żądaniem wnioskodawcy
są wśród Was żartownisie, którzy przepisy mają w d...e , bo w takim zawiadomieniu obowiązkiem organu jest wskazać przesłanki, które mają skutkować wydaniem decyzji niezgodnej z żądaniem Strony, a widziałem wiele takich zawiadomień, gdzie organ olał przepisy.

Drugi przypadek jaskrawej bezmyślności organu
Mając wszystkie dowody w sprawie rozpatrując sprawę ponownie po wyroku sądu, organ zaprasza wnioskodawcę, aby podsunąć mu pod nos do wypełnienia oświadczenie na specjalnym druku, które będzie wypełniał pod rygorem odpowiedzialności karnej i tutaj uwaga "składane na własny wniosek" z art. 75 par. 2 Kpa , w którym to oświadczeniu pisanym pod dyktando pracownika organu, wnioskodawca musiał napisać wszystko to co już organ wie i na co ma dowody, włącznie z info o wyroku sądowym.
Pytam w takich sytuacjach może być przez organ użyte powyżej opisane oświadczenie ?
Ludzie w co Wy z nami gracie ?
Czego Was uczą na tych szkoleniach ?
-----------
Krzysztof :mrgreen:
Krzysztof
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 893
Od: 04 sty 2014, 2:06
Zajmuję się: Byłem opiekunem dorosłej osoby niepełnosprawnej
Lokalizacja: EL

Napisano: 25 kwie 2019, 14:54

Korowiow pisze: Wnioskodawca pomimo instrukcji od pracownika często wie lepiej, więc jak robi pomimo pouczenia durnoty to już tylko jego problem.
Ludziom trzeba przekazywać informacje prostym i czytelnym dla nich językiem.
Osobie po studiach tę samą kwestię powiesz inaczej, niż osobie bez wykształcenia.
Zofia pisze:Krzysztof ma wizję tępego urzędnika nieroba, który nie dość, że nie zna przepisów, to jeszcze na złość klientom nie przyznaje im świadczeń.
Nie zmuszaj mnie, abym zrobił składankę Waszych decyzji z głupotami, które w nich wypisujecie - a jeszcze jakbym nie wycinał z nich Waszych danych i nazw i adresów organów i wysłał tę składankę w parę miejsc to dopiero byłoby ciekawie i byłby niezły ubaw - prawda ?
Oczywiście nie zrobię tego, choć mógłbym.
-----------
Krzysztof :mrgreen:
Krzysztof
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 893
Od: 04 sty 2014, 2:06
Zajmuję się: Byłem opiekunem dorosłej osoby niepełnosprawnej
Lokalizacja: EL



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 24 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x