Macierzyńsi - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 29 sty 2014, 11:06

Pracownica za chwile pojdzie na macierzyński mam poniżej 20 pracowników jakie papiery jako pracodawca ja muszę złożyć w zzus podpowiedzcie proszę.
~Irmina


Napisano: 29 sty 2014, 12:38

do zusu wysyła sie oryginał aktu urodzenia dziecka, oczywiście musisz takowy dostać od rodzica, zaświadczenie lekarskie że urodziła i napisane tam od kiedy macierzyński, oraz pismo Twoje jako pracodawcy że udzieliłas urlopu macierzyńskiego + ew.dodatkowy + ew. rodzicielski i na jaki okres, u siebie musisz mieć podanie matki o jaki urlop występuje i na tej podstawie info do zusu, u siebie zostaw wszystkie kopie tych dokumentów
~anka

Napisano: 29 sty 2014, 17:03

N Jeszcze jest potrzebne oświadczenie ojca dziecka ze nie będzie korzystał z dodatkowego urlopu macierzyńskiego
~alina9999

Napisano: 29 sty 2014, 19:11

I chyba Oświadczenie że nie ma innego tytułu do ubezpieczeń
~Kaja



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x