materiały biurowe - jak wyygląda rozchód

Wybrane tematy:
Ukraina-nowa klasyfikacja budżetowa Czyste powietrze Wynagrodzenie AOON Św. Wychow. - pracownik , czy zmieniacie stanowisko ile przechowujecie schronienie z usługami opiekuńczymi
ODPOWIEDZ
hana
Stażysta
Posty: 71
Rejestracja: 04 lip 2008, 10:19
Zajmuję się: księgowa
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

materiały biurowe - jak wyygląda rozchód

Post autor: hana »

Jak wygląda u was rozdysponowanie materiałami biurowymi. Kupujecie długopisy, ołówki, wkłady, papier xero i inne. I co dalej, każdy bierze kiedy, ile i co chce. Czy ktoś prowadzi rozchód.
Iga02
Stażysta
Posty: 75
Rejestracja: 29 lut 2016, 9:14
Zajmuję się: księgowość
Kontakt:

Re: materiały biurowe - jak wyygląda rozchód

Post autor: Iga02 »

Każdy dział/pokój składa zapotrzebowanie. Po zamówieniu materiałów na fakturze bądź załączniku kwitują odbiór zapotrzebowanych pozycji.
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Rejestracja: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość
Kontakt:

Re: materiały biurowe - jak wyygląda rozchód

Post autor: Paulinka z GOPSu »

U nas jest w GOPSie tylko kilka osób, więc zapotrzebowania składa każdy osobiście, podpisuje to też kierownik. Po zamówieniu i realizacji dostawy każdy dostaje swój "przydział" i pod zapotrzebowaniem podpinana jest karteczka, że dostał materiały zgodnie z zamówieniem i podpis danej osoby. Jeśli są materiały "ogólne", tzn. jakaś paczka długopisów czy ołówków (wiadomo, że nie kupuje się tego na sztuki), to zamówienie jest na GOPS (bez wskazania konkretnej osoby) i podpisuje to osoba, która składa zamówienia. Ewidencji rozchodu nie prowadzimy.
ODPOWIEDZ