Czy wszyscy macie oświadczenie beneficjenta o poniesionych kosztach w przypadku dodatku? a nie wystarczy jedynie zaświadczenie z uczelni o zaliczeniu semestru do wypłacenia dofinansowania. Możecie mi wskazać jakiś zapis w zasadach dotyczący oświadczenia o poniesionych kosztach nauki w przypadku dodatku czy może regulujecie to zasadami wewnętrznymi określonymi przez Realizatora?
u nas jest oświadczenie, skąd się wziął nie pamiętam, w przepisach chyba nie ma o nim nic wspomnianego, ale wzory umów dostaliśmy z PFRON i pewnie tam było o tym oświadczeniu i już tak zostało
Mnie też wydaje się, że te oświadczenia zapożyczyliśmy z PFRON. Ja jeszcze pilnuję (nie wiem, czy słusznie), żeby te oświadczenia były z datą przynajmniej kilka dni po przelewie. W treści oświadczenia mam:
"1) otrzymany, w ramach programu „Aktywny samorząd – Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym”, dodatek na pokrycie kosztów kształcenia w wysokości …………………..zł przeznaczyłem(am) na wydatki związane z pobieraniem nauki (...)" - sugerowałam się czasem przeszłym. Popadam w paranoję?
u mnie to oświadczenie wypełniają w dniu podpisania umowy, ale w oświadczeniu mam:
"1) Otrzymany, w ramach programu Aktywny Samorząd Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym, dodatek na pokrycie kosztów kształcenia w wysokości ……………………………… zł przeznaczę na koszty II półrocza nauki w roku 2016 – rok nauki ………………… semestr ………………………….."
więc ewentualnie zmień sobie treść oświadczenia w tym roku