nadpłata ubezpieczenia grupowego - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 15 paź 2024, 7:46

Dostaliśmy zwrot nadpłaty z ubezpieczenia grupowego po zakończeniu polisy ubezpieczeniowej. Wcześniej nas nikt nie informował, że taka nadpłata widnieje. Ustaliliśmy że nadpłata jest należna za dwóch pracowników, którzy już nie pracują. Jak zaksięgować tą nadpłatę i co dalej? Czy dobrze myślę, że nadpłatę należy zwrócić pracownikom, bo to z ich wynagrodzenia opłacano składkę ubezpieczenia grupowego? Może ktoś miał podobną sytuację?
ps2126
Praktykant
Posty: 23
Od: 24 sty 2024, 12:18
Zajmuję się: praktykant


Napisano: 15 paź 2024, 13:08

Myslę, że trzeba to zrobić bez klasyfikacji przez 245/130 (na zasadzie przyszło - wyszło)
jasmin1979
Stażysta
Posty: 53
Od: 17 lis 2020, 15:36
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 16 paź 2024, 8:02

Dziękuję za podpowiedź:)
ps2126
Praktykant
Posty: 23
Od: 24 sty 2024, 12:18
Zajmuję się: praktykant



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x