Nie chca dać kosiankowego studentowi - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 2    [ Posty: 18 ]

Napisano: 09 maja 2017, 18:27

witam mam problem z kosiankowym
jestem studentem dziennym w tamtym tygodniu urodziłam syna.
Niestety mops odmawia mi przyjecia wniosku o kosiankowe.
dali mi oświadczenie w której oswiadczam ze nie pracuje i nie chodzę do szkoły.
Oczywiscie jestem na ostatnim roku studiów, mam indywidualna organizacje nie chodze na zajecia, jesli szłam to zostawała mi z synem mama.
Pracownik odmawia mi świadczenia twierdzac ze nie nalezy mi sie ono gdyz jestem osobą która sie uczy a muszę byc caly czas przy dziecku, przeciez to oczywiste ze bede a swiadczenia macierzynskiego nie posiadam.
czy ma takie prawo? gdy byłam po wniosek nic nie mówiono mi ze nie otrzymam swiadczenia
ensabatnul
Praktykant
Od: 09 maja 2017, 18:18
Zajmuję się: study

Napisano: 10 maja 2017, 7:39

żaden z ośrodków nie ma prawa ODMÓWIĆ przyjęcia wniosku, wniosek musi zostać przyjęty!! My przyznajemy świadczenia w takich wypadkach, bierzemy tylko dodatkowe oświadczenie wnioskodawcy, że nauka nie będzie kolidować z opieką nad dzieckiem
pablo90115
Stażysta
Od: 11 cze 2016, 12:42
Zajmuję się: ŚW, ŚR

Napisano: 10 maja 2017, 7:42

proponuję się uprzeć złożyć wniosek, a w przypadku otrzymania decyzji ODMOWNEJ O PRZYZNANIU ŚWIADCZENIA odwołać się do SKO (Samorządowego Kolegium Odwoławczego)
pablo90115
Stażysta
Od: 11 cze 2016, 12:42
Zajmuję się: ŚW, ŚR

Napisano: 10 maja 2017, 7:42

j.w.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 10 maja 2017, 7:45

Tak jak poprzednicy.
- wniosek muszą przyjąć - po prostu go złóż,
- jedynie co pasuje do odmowy Ci z ich strony to art. 17c ust. 8 pkt 3 - ale tego nie da się tak łatwo zweryfikować i zapewne robić tego nie będą.
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS