Czy zgadzają się wam raporty z Aktywnego samorządu w SOW?
U nas za każdym razem nie uwzględnia wszystkich wniosków, niektóre znikają bezpowrotnie albo np. w przypadku dwóch wniosków robionych dokładnie w tym samym czasie, o tym samym statusie jeden jest uwzględniony w sprawozdaniu inny nie. Niezgodności dotyczą zarówno kwot w zawartych umowach jak i kwot wypłaconych, liczby wniosków itp.
Każdorazowo zgłaszamy błąd, piszemy wiadomość e-mail, szczegółowo rozpisując sytuacje, kolumnę wniosek błędne dane. Am dostajemy zdawkowe odpowiedzi na zasadzie, czy zapoznałyśmy się z wytycznymi raportów, albo że tak dany wniosek ma inny status (a wg wytycznych przy takim statusie powinien być uwzględniony w kwotach przyznanych i wypłaconych). I na zasadzie że na pewno to nasz błąd. Niektóre uwagi wgóle nie doczekują się odpowiedzi.
I chociaż zajmuję się aktywnym samorządem o samego początku, to widząc te generowane raporty nic mi się nie zgadza.