Obowiązki pracownika socjalnego w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym - Ośrodki Wsparcia

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 13 sie 2011, 22:00

Witam,

chciałabym się dowiedzieć, jaki zakres czynności obowiązuje pracownika socjalnego w pracy w placówce dla osób z upośledzeniem umysłowym?

Nie jest to chyba praca polegająca na wywiadach środowiskowych, itp., jak w przypadku np. pracy w MOPR-ach, jednak nie mam pojęcia co wchodzi w skład obowiązków pracownika socjalnego w takiej placówce... Chyba, że się mylę?

Jeśliby ktoś mógł coś o tym więcej wspomnieć, choćby z własnego doświadczenia, byłabym bardzo wdzięczna, ponieważ nie mam doświadczenia w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym.

Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
~kp

Napisano: 13 sie 2011, 23:28

Koordynowanie pracy ZTO ,prowadzenie depozytów, rozliczenie zakupy leków, pampersów, rozliczenie odpłatności za pobyt- prowadzenie analityki, rozliczenie PIT-37, wydawanie przepustek, rejestr nieobecności i rozliczanie jej,aktualizacja wywiadów co pół roku dla Nowych zasad, Przy wszystkich czynnościach ścisła wspólpraca z opiekunami prawnymi, bo oni często nie mają poojęcia co należy do ich obowiązków,wizytu u lekara z mieszkańcami, w sądach ,na zakupach itp, wypłata wynagroodzenia opiekunom prawnym za pełnienie tej funkcji,organizacja wycieczek, kontakty z pracodawcami podopiecznych itd itd. Jest co robić tylko kasy za to nie ma dużej.
~mikka

Napisano: 13 sie 2011, 23:49

Dziękuję za informację.

Chyba się do tej pracy nie nadam, zwłaszcza, że nie mam doświadczenia...
~kp

Napisano: 14 sie 2011, 18:18

Głowa do góry nie jest źle a doświadczenie to tzreba zdobyć próbuj jakby co to pisz jak będę mogła to pomogę
~mikka

Napisano: 15 sie 2011, 4:58

Spróbuję, w końcu od czegoś trzeba zacząć. Właśnie nabycie doświadczenia mnie motywuje najbardziej, z płacą gorzej, ale jednak praca w zawodzie, to lepsze, niż przypadek i wypalenie za 2-3 lata...
~kp

Napisano: 16 sie 2011, 21:25

TAK trzymaj
~mikka