Ocena zasobów 2019 - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 14 kwie 2020, 14:11

Mam pytanie, pojawia się u mnie komunikat przy OZPS za 2019: "Sprawozdanie zawiera komórki, których wartości powinny zostac uzupełnione przez aplikację dziedzinową. Aplikacja dziedzinowa nie przekazała jeszcze potrzebnych wartości.

Czy na pewno chcesz uzupełnić sprawozdanie mimo braku wartości z aplikacji dziedzinowej?"
Co w takiej sytuacji? czekać czy ręcznie uzupełniać????
Bozena123
Stażysta
Posty: 70
Od: 15 lut 2018, 12:57
Zajmuję się: pomoc społeczna


Napisano: 15 kwie 2020, 14:18

macie WAWy nieprzekazane. Na jakim programie działacie? Pomost, Helios, czy TT Pomoc?
Mi się WAWy pięknie zaciągnęły, ale z tego co się orientuję to w TT Pomoc są jakieś problemy.
Optima
Stażysta
Posty: 58
Od: 10 mar 2017, 12:35
Zajmuję się: PS

Napisano: 15 kwie 2020, 15:27

POMOST std
Bozena123
Stażysta
Posty: 70
Od: 15 lut 2018, 12:57
Zajmuję się: pomoc społeczna

Napisano: 15 kwie 2020, 23:22

my też działamy na pomoście i mam taki sam przypadek. Jaki zestaw waw mamy przekazać? nigdy tego nie robiliśmy, chyba samo się zaciągało. Gdzie i w jaki sposób mamy zrobić ten zestaw waw, gdzie go wysłać ???? :shock: ciągle przy ocenie wyświetla się na czerwono waw :shock:
Paulinapcpr
Praktykant
Posty: 46
Od: 04 kwie 2017, 23:02
Zajmuję się: piecza zastępcza
księgowość

Napisano: 16 kwie 2020, 7:52

Wszystko się robi automatycznie. Proszę o kontakt z Serwisem w razie problemów.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 kwie 2020, 8:11

już zgłoszone i taka odpowiedź :shock:
Treść rozwiązania:
Wskazany komunikat oznacza, że dane z systemu dziedzinowego nie zostały zasilone do sprawozdania OZPS. Proszę zweryfikować, czy w systemie dziedzinowym (Pomoc Społeczna) mają Państwo ważny certyfikat Empatii i czy mają Państwo prawidłową komunikację z CSIZS Emp@tia, a następnie prosimy sprawdzić czy w systemie dziedzinowym został pobrany zestaw WAW (Wartości Automatycznie Wyliczane), czy został ten WAW obliczony i czy został wysłany? Jeżeli dane nie wczytają się automatycznie do OZPS mogą Państwo użyć przycisku "Zasil ponownie".
Paulinapcpr
Praktykant
Posty: 46
Od: 04 kwie 2017, 23:02
Zajmuję się: piecza zastępcza
księgowość

Napisano: 16 kwie 2020, 8:56

Udało się to sprawdzić?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 kwie 2020, 11:25

certyfikat empatii mamy ważny, wyświetla się brak łączność z empatią, jak to naprawić?
Paulinapcpr
Praktykant
Posty: 46
Od: 04 kwie 2017, 23:02
Zajmuję się: piecza zastępcza
księgowość

Napisano: 16 kwie 2020, 11:38

Proszę o kontakt z Serwisem, ale naszym czyli Pomostu, a nie CAS, wówczas sprawdzimy co się u Ciebie dzieje, czemu brak łączności. pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 kwie 2020, 12:37

napisałam e-maila na adres [email protected], mam nadzieję, że się uda rozwiązać zagadkę
Paulinapcpr
Praktykant
Posty: 46
Od: 04 kwie 2017, 23:02
Zajmuję się: piecza zastępcza
księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x