Ochrona danych osobowych, RODO w DPS-ie - Ochrona Danych Osobowych

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 29 sty 2018, 11:35

Witam wszystkich.
Czy mogłabym prosić o podpowiedź jak ugryźć ochronę w Domu Pomocy Społecznej po nowemu.
Im więcej czytam tym mniej wiem. Mamy zgłoszony zbiór do Giodo, politykę ochrony i instrukcje zarzadzania systemami informatycznymi, każdy pracownik ma upoważnienia, oświadczenia. A co dalej w związku z tymi zmianami bo nie wiem co mam pozmieniać.

Prosze o pomoc.
AnSmoll
Stażysta
Posty: 193
Od: 17 mar 2017, 10:21
Zajmuję się: księgowaniem, kasą, ZFŚS, zamówieniami publicznymi, w zastępstwie płacami i wiele innych


Napisano: 20 kwie 2018, 7:27

Zbiorów już zgłaszać nie będzie trzeba. Polityka i instrukcja też już nie są wymagane, ale warto jest zaktualizować i zostawić. Upoważnienia zostają. Nie wiem o jakich oświadczeniach piszesz, więc ciężko się odnieść.
Brakuje Ci rejestru czynności, analizy ryzyka, DPIA jeśli tak wyniknie z oceny ryzyka.
Plus kilka rejestrów i ewidencji jeśli jeszcze ich nie prowadzicie.
Pa_Ula
Praktykant
Posty: 29
Od: 19 mar 2018, 8:24
Zajmuję się: IOD



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x