Mamy problem z odsetkami od nienależnie pobranych świadczeń skierowanych do windykacji..
Wprowadzane w module świadczeń wpłaty własne i od Komorników system zalicza proporcjonalnie na poczet należności głównej i na odsetki w zaokrągleniu do pełnych złotych. Natomiast koleżanka korzystająca z modułu windykacji, w których jest tylko możliwość wprowadzania wpłat z US, drukuje zawiadomienia i z nich wynika rozbieżność, bo tam system wykazuje grosze.
Pracuję od pół roku i w grudniu zajmowałam się pisaniem aktualizacji do US, gdzie wykazywałam odsetki w zaokrągleniu tak jak system mi rozbijał wpłaty. Od stycznia koleżanka od windykacji zgłasza zawiadomienia poprzez platformę teleinformatyczną i tam wpisuje dane ze swoich wydruków. Teraz wychodzi, że ja do Komornika wysyłałam aktualizację stanu zadłużenia z odsetkami w zaokrągleniu a ona do US kwoty odsetek z groszami.
Tytuł jest do zamknięcia, bo ostatnia włata od KS spłaca całość a koleżanka ma kilka groszy na odsetkach.
Jak sobie radzicie z tymi rozbieżnościami?
Koleżanka ma wątpliwości, ale doradzono zamknąć tytuł w module windykacji powołując się na art.115 par.9 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
https://podatkowyreferat.online/2021/02 ... ekucyjnych
Odsetki od nienależnie pobranych świadczeń w egzekucji
-
- Stażysta
- Zajmuję się: npś
- Kontakt:
Oprócz Odsetki od nienależnie pobranych świadczeń w egzekucji - Księgowość przeczytaj również:
koszty koordynatora pieczy zastepczej
Zasiłek pielęgnacyjny
Zestawienie zmian w funduszu
Kadry i Place / moduł HR
raporty zerowe
Składki ZUS z lat ubiegłych
składki zdrowotne za uczestnika CIS Ukraina
Wyksięgowanie środka trwałego
PŁATNIK ZUS
nienależnie pobrany zasiłek pielęgnacyjny - ODSETKI ???
polityka rachunkowości - dod.węglowe, osłonowe i na źródła ciepła
ZADANIA ZLECONE PO ZMIANACH W SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ
koszty niekwalifikowalne
Polityka rachunkowości -zakładowy plan kont - dodatek osłonowy
mechanizm podzielonej płatności