Witam, kopię się z tematem i wręcz błagam o pomoc.
Budynek ma jedynie wspólnotę mieszkaniową
Pani wypełnia blankiet , daje Pani(sąsiadce) ze wspólnoty wraz z gotówką(czynsz(?), co, fundusz remontowy'' w łącznej kwocie 166zł
reszta wypisana przez tę wspólnotę to kwota śmieci które płaci do ZUKU(który jak twierdzą nie jest zarządcą, jest nim wspólnota(sąsiadka) już ta właścicielka mieszkania.
Dziwią mnie te wszystkie wydatki, plus stanu technicznego budynku nie podali bo jak twierdzą nie jest przeprowadzany przegląd stanu technicznego budynku i nigdy nie był.
Na pieczące wspólnoty nie ma NIPU ani REGONU ,ani nawet adresu do korespondencji.
Nadmienię że wspólnota nie ma także konta bankowego i wnioskodawczyni chce aby dodatek przelewany był na konto jej brata.
Totalnie nie rozumiem sytuacji i nie wiem co robić, bo nigdy nie mieliśmy takiego przypadku.