Wątek ogólny, jak to u was działa (albo nie działa, jak u mnie) - przyjmowanie wniosków na 500, ŚR, FA, rozpatrywanie i składowanie.
Poniżej wypiszę parę problemów i proszę o wasze pomysły, jak to rozwiązać:
I. Przyjmowanie wniosków
1. Puste wnioski
Jak sobie radzicie z ludźmi chcącymi wypełnić wnioski przy was. Od biedy tabelę dochodów, ale wpisywanie składu rodziny zajmuje zbyt dużo czasu. Jakaś tabliczka "Podchodzić z wypełnionymi wnioskami", wypraszać ze stanowiska?
2. Analizowanie sytuacji rodziny
Odpalacie na szybko Empatię, sprawdzacie historię czy byle jak, byle przyjąć i do widzenia?
3. Uzupełnianie wniosków
Dzwonicie do ludzi, wysyłacie pisma? Jak wtedy nie pogubić się z przynoszonymi losowo dokumentami przez klientów?
II. Organizacja dokumentacji
1. Teczki
Jedna teczka na jedno świadczenie czy wszystko w jednym. Jak wtedy wpinać dokumenty, chronologia, przekładki, jak się nie pogubić.
2. Pieczątki, kserowanie
Do każdej teczki te same dokumenty, wydruki z Empatii czy tylko odnośnik "szukaj tu i tu". Za zgodność, wpływ na każdym dokumencie. Zwrotki - jedna wspólna czy na każdą decyzję oddzielnie.
3. Podpisy
Kto ma u was upoważnienie? Odkładacie na jedną stertę decyzje i później wracacie do teczek?
III. Pozostałe
1. Informacja dla klienta
Macie gazetki, ulotki, ogłoszenia w gazecie, profil na FB? Jak staracie się do nich dotrzeć.
2. Koszty
Patenty na ścinanie kosztów, np. oczekiwanie z wysyłką korespondencji i załatwianie to przez gońca.
3. Inne
Jakieś sugestie?