organizacja zbiórek - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 24 sie 2021, 9:48

Witam
W moim Ośrodku pracownicy wpadli na pomysł aby zorganizować zbiórkę np wyprawkę szkolną. Podchodzę do tego sceptycznie ale chciałabym się dowiedzieć jak to będzie wyglądał pod względem księgowym :?: :?:
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość


Napisano: 24 sie 2021, 10:14

Z tego co kojarzę należy taką zbiórkę zgłosić, ponadto potrzebne jest na pewno oddzielne konto bankowe.
D3C
Stażysta
Posty: 104
Od: 21 kwie 2017, 12:45
Zajmuję się: ...

Napisano: 25 sie 2021, 17:01

Źle się wyraziłam chodzi mi o zbiórkę rzeczową np. książki, zeszyty.
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 26 sie 2021, 7:27

Jak zbiórka rzeczowa to nic nie księgujesz, proponuję postawić pudło i niech tam każdy wrzuca te rzeczy i napisać potem jakiś protokół zebrania i przekazania i spokój, nie pchaj się w budżetu z tym bo to nie wasze zadanie
monia77
Podinspektor
Posty: 1062
Od: 31 mar 2017, 9:14
Zajmuję się: Główny księgowy GOPS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x