pierwsze wyposazenie biura - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 01 maja 2014, 22:15

Otrzymujemy nowy budynek na biuro (nowowybudowany) będziemy kupować meble, komputery ,oświetlenie -lampy (czesc oczywiście będzie przeniesiona z dotychczasowego budynku). Czy te zakupy powinny zwiekszyc watosc budynku ,czy to należy wszystko finansować z inwestycji.? Może ktoś to przerabial proszę o pomoc, Pozdrawiam
zuzas


Napisano: 02 maja 2014, 12:03

nie zwiększą ci wartości budynku ale zakupy na pierwsze wyposażenie budynku winny być placone z par. 6060 (f-ry 080/201,240, zapłata 201,240/130 par.6060, pt 013/080 oraz 401/072)
misiaa
Praktykant
Posty: 38
Od: 07 kwie 2014, 16:48
Zajmuję się:

Napisano: 12 kwie 2019, 10:58

pierwsze wyposażenie to par. 6050
alaaa
Starszy referent
Posty: 616
Od: 02 mar 2016, 9:25
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x