Pismo w sprawie dofinansowania do pieluchomajtek - PFRON - zadania powiatów

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 18 paź 2019, 9:25

Przy wypłacie dofinansowania do środków pomocniczych mamy regułkę w Tyldzie, że informujemy, że przyznane dofinansowanie w wysokości (...) na zakup środków pomocniczych zostało przekazane na konto bankowe zgodnie z oświadczeniem. I tyle. Ale wpadła do nas babka i powiedziała, że była u prawnika i on potwierdził jej, że mamy obowiązek pisać za jakie miesiące wypłacamy. Nie wyobrażam sobie dopisywać każdemu jeszcze te miesiące. Z drugiej strony można by tylko jej to robić, ale to będzie kolejne nasze nagięcie swoich zasad względem tej pani. Podpowiecie coś?
Matix
Stażysta
Posty: 198
Od: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania


Napisano: 18 paź 2019, 9:36

My w Tyldzie dopisujemy sobie za jakie miesiące wypłata. Gdzieś w uwagach po prostu- ale to informacja dla nas, żeby nie wypłacic później za to samo. A ta Pani chce w piśmie taką informację?? Faktury jej odeślijcie po prostu po rozliczeniu i niech sobie sprawdza.
pracownik MOPR
Praktykant
Posty: 29
Od: 11 kwie 2019, 15:21
Zajmuję się: środki PFRON

Napisano: 18 paź 2019, 9:56

Tak, w piśmie chciała. Przed chwilą też o tych fakturach pomyśleliśmy.
Dzięki.
Matix
Stażysta
Posty: 198
Od: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x