Zgłosiła do nas nasza wnioskodawczyni (z tych ulubionych) i powiedziała, że mamy jej pisać w piśmie o dofinansowaniu za pieluchomajtki za który miesiąc jest wypłata. Składa wnioski co miesiąc, przez dłuższy czas nie wypłat wypłat, więc trochę się zbiera, my tego nie odznaczamy w programie. Niby jest to do sprawdzenia, nawet moglibyśmy wrzucać jej fakturę do tego pisma, ale wkurzyła nas, mówiąc, że była z tym u prawnika i on jej powiedział, że mamy obowiązek pisać za jaki miesiąc wypłacamy. Nasz prawnik średnio kumaty. Nam się wydaje, że żaden zapis w rozporządzeniu nie nakazuje nam dokonywać takiego zapisu. Podpowie ktoś coś?
My piszemy tak:
W nawiązaniu do złożonego wniosku w dniu ....... znak ........ o dofinansowanie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w .......informuje, że wniosek został rozpatrzony pozytywnie.
W związku z powyższym na podstawie przedłożonych faktur:
Z dnia Nr faktury
2019-...... .....
2019-..... .....
na zakup ......zostały przyznane środki finansowe w wysokości łącznie: ..... zł.
W związku z powyższym PCPR w .....zobowiązuje się do przekazania przyznanego dofinansowania w ciągu 10 dni od otrzymania niniejszej informacji na rachunek bankowy wskazany we wniosku
Ja dokładnie, jak leon, aczkolwiek też mam panią, która chciałaby, żebym jej pisała, za który miesiąc płatność, zawsze jej odpowiadam, że w takiej kolejności, w jakiej składa wnioski, w takiej są wypłacane Ale w kolejnym roku zamierzam do formułki o wysokości wypłaty, dopisać jeszcze, że można sobie odebrać oryginał faktury w ciągu dwóch tygodni od otrzymania przelewu.