Płatnik_dlaczego_kilka_dni_a_nie_jednego_dnia? - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 06 lip 2017, 15:16

pytanie: dlaczego w płatniku nie mogę jednego dnia zrobić wszystko, tj.
zarejestrować nowe osoby, wysłać dokumenty rozliczeniowe, ewentualne korekty, wyrejestrować osoby,
muszę to robić przez kilka dni tj.
1 dnia rejestracja
2 dnia ...
np. 5 dnia wyrejestrowanie

czy u was też tak to przebiega, czy może trzeba zmienić jakieś ustawienia, aby ZUS(Płatnik) szybciej przetwarzał dane dokumenty?

proszę napiszcie jak jest u was?
gucioo
Referent
Posty: 284
Od: 09 cze 2017, 13:05
Zajmuję się: SR


Napisano: 07 lip 2017, 9:25

Niestety teraz tak to wygląda. Odkąd zostaliśmy włączeniu do Interaktywnego Płatnika Plus (wersja 10) to zaczęły się schody. Nie da się szybko zrobić zgłoszenia nowej osoby (bo się zapomniało powiedzieć przez prac.socjalnego) i korekty. Czas oczekiwania się wydłużył.
Miłka
Stażysta
Posty: 88
Od: 10 mar 2017, 16:57
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 10 lip 2017, 11:00

ania9
Praktykant
Posty: 37
Od: 16 maja 2017, 10:55
Zajmuję się: KP


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x