Witam
Piszę jako GOPS. Czy powinnam podpisać sprawozdanie Rb-N podpisem kwalifikowanym iczy dobrze jest jak zatwierdzilam tylko w Besti a Gmina dopiero je agreguje.? Sprawozdania przekazałam do Gminy do działu księgowości w wersji papierowej.
Od niedawna jestem księgową GOPS alee chyba mam wrażenie że jakoś słabo to ogarniam i chyba muszę się zastanowić czy wogole tu pasuje....
Podpisywanie Rb-N
-
- Stażysta
- Zajmuję się: Księgowość
- Kontakt:
-
- Podinspektor
- Zajmuję się: Finanse
- Kontakt:
Re: Podpisywanie Rb-N
w SJO Bestii akceptujesz, podpisujesz podpisem kwalifikowanym z dyrektorem, zatwierdzasz, eksportujesz plik do wysłania do gminy do Bestii i ewentualnie drukujesz i wysyłasz gminie (jeśli tak jest u Was przyjęte zgodnie z zarządzeniem burmistrz ws. formy przekazywania sprawozdań)
-
- Stażysta
- Zajmuję się: Księgowość
- Kontakt:
Dziekuje Ops2020.
-
- Stażysta
- Zajmuję się: księgowaniem, kasą, ZFŚS, zamówieniami publicznymi, w zastępstwie płacami i wiele innych
- Kontakt:
Witam.
Pracuję w DPS-ie. Sprawozdania robię w Cesarzu Doskomp i tu wysyłam zatwierdzone do Starostwa.
Dyrektor nie podpisuje sprawozdań podpisem kwalifikowanym.
Czy tak jest dobrze?
Już sama nie wiem czy to co robię jest dobrze?
Pracuję w DPS-ie. Sprawozdania robię w Cesarzu Doskomp i tu wysyłam zatwierdzone do Starostwa.
Dyrektor nie podpisuje sprawozdań podpisem kwalifikowanym.
Czy tak jest dobrze?
Już sama nie wiem czy to co robię jest dobrze?
-
- Podinspektor
- Zajmuję się: Finanse
- Kontakt:
niektóre jednostki podpisują papierowo i przekazują do gminy wraz z plikiem z SJO Bestii do Bestii bez podpisów kwalifikowanych
jeśli dyrektor i główny księgowy mają podpisy kwalifikowane to ja bym podpisał dla świętego spokoju a jedynie przekazywał w formie jakiej skarbnik chce
jeśli dyrektor i główny księgowy mają podpisy kwalifikowane to ja bym podpisał dla świętego spokoju a jedynie przekazywał w formie jakiej skarbnik chce
Oprócz Podpisywanie Rb-N - Księgowość przeczytaj również: