podstawa prawna decyzji od 01.07.2021

Wybrane tematy:
Deputat węglowy zaświadczenie o dochodach Emerytura w marcu Potrącenie nadpłaty świadczenia uzupełniającego proszę sprawdzcie Śmierć zarządcy co dalej?
ODPOWIEDZ
:-)
VIP
Posty: 3567
Rejestracja: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE
Kontakt:

Re: podstawa prawna decyzji od 01.07.2021

Post autor: :-) »

lusia&lusia pisze: 21 lip 2021, 12:10
:-) pisze: 21 lip 2021, 11:55
Maxima pisze: 21 lip 2021, 11:00
Ani pisze:Czy Waszym zdaniem moze taka byc?
nie bardzo... zarzadcy nie dostają decyzji. Dlaczego uzasadnienie osobno? Przecież tylko wnioskodawca dostaje decyzję. Dopisz też na jaki okres przyznajesz. Informacja o obowiązkach zarządcy nie musi być zawarta w decyzji, wyslij ją do zarządcy .
radca prawny powiedział,ze decyzja jest informacja i moze byc wyslana zarzadcy...w mojej decyzji uzasadnienie jest ogolne i tak robie...wnioskodawcy dołączam jeszcze wydruk wyliczen by bylo wiadomo jak dodatek zostal wyliczony...tyle w temacie...na szkoleniu tez powiedziano mi ze decyzja jest informacja...byle nie bylo w niej zawartych wiecej danych niz z ustawy wynika...czyli kwota dodatku i na jaki okres przyznany...oczywiscie imie i nazwisko oraz adres
przepisy jasno stanowią , do zarządcy idzie informacja a nie decyzja
art.7 ust 7a :Informację o wysokości przyznanego dodatku mieszkaniowego oraz o okresie, na jaki został on przyznany, doręcza się zarządcy budynku albo innej osobie pobierającej należności za lokal mieszkalny....nie ma tu mowy o adresie czy imieniu i nazwisku wnioskodawcy...wiec chyba tez nie mozna takich danych podac zarzadcy :roll: i co teraz?
ODPOWIEDZ