Pogrzeb mieszkańca - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 08 sie 2013, 16:30

Pogrzeb mieszkańca robi DPS ponieważ nie miała on nikogo. Faktury zostały wystawione na DPS, teraz tylko wypisać wniosek o wypłatę zasiłku pogrzebowego do ZUS. Kto podpisuje ten wniosek - dyrektor?? Czy jakieś inne dokumenty oprócz wniosku i faktur są jeszcze potrzebne w ZUS??
~bass


Napisano: 08 sie 2013, 20:45

Wypełnić druk zus podpisuje dyrektor. Gdyby była odmowa lub zmniejszenie kwoty (są takie sytuacje) pozew-odwołanie do sądu.
~nn

Napisano: 19 sie 2013, 15:49

Do ZUS występujesz o zwrot poniesinych wydatków na pogrzeb :
- wypełniasz druk zus o zwrot - podpisuje dyrektor
- oryginał rachunku
- akt zgonu
i czekasz na pieniądze

pozdrawiam
~jola



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x