pogrzeb - uchwała

Wybrane tematy:
posiłek w szkole i w domu -wniosek Dyrektora 20% Weryfikacja 40 Zasiłek celowy dla osadzonego w ZK AOON - dojazd własnym samoch. do 15.06.22r. decyzja zmieniająca DPS AOON/OW
ODPOWIEDZ
raksa
Referent
Posty: 229
Rejestracja: 12 mar 2016, 21:53
Zajmuję się:
Kontakt:

pogrzeb - uchwała

Post autor: raksa »

Dzień dobry. jak wprowadzić do systemu pogrzeb (mamy uchwałę Rady Gminy) Pomost, żeby wychodziło w sprawozdaniach? Dziękuje
Ojciec76
Administrator
Posty: 1966
Rejestracja: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury
Kontakt:

Re: pogrzeb - uchwała

Post autor: Ojciec76 »

1. Lista świadczeń bezdecyzyjnych (drzewko po lewej stronie)
2. Z górnego menu PLUS
3. wybierasz "odpowiedni" pogrzeb, w polu numer urzędowy wpisuję nr faktury za pogrzeb
4. wypełniasz DANE ŚWIADCZENIA: najpierw z górnego menu wybierasz Wykonawcy usług pogrzebowych, podajesz firmę, kwotę; następnie wskazujesz świadczeniobiorcę (osobę, która zmarła), tworzysz harmonogram (ja formę niefinansową), firma i kwota powinny się podpowiedzieć.
5. Na Liście świadczeń bezdecyzyjnych zatwierdzasz świadczenie (prawy dolny róg)
6. Na liście dokumentów rozliczeniowych dodaję fakturę za pogrzeb- wszystko powinno się podpowiedzieć. Na koniec Rozliczasz i po temacie.
Solitudo cordis,
Solitudo animae
raksa
Referent
Posty: 229
Rejestracja: 12 mar 2016, 21:53
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: pogrzeb - uchwała

Post autor: raksa »

Bardzo dziękuje, pozdrawiam serdecznie
ODPOWIEDZ