Pomoc Studentce - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 11 kwie 2016, 20:48

Witam wszystkich asystentów,

Zwracam się do Was z wielką prośbą. Zacznę od tego, że jestem studentką Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji na kierunku Pedagogika o specjalności Wychowanie Przedszkole z Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju Dziecka...

Pisząc pracę mgr na temat asystenta rodziny a wczesne wspomaganie rozwoju, napotkałam problemy związane z niechęcią do wypełnienia ankiety...

(Zastanawiającym jest dla mnie fakt, iż niechęć do wypełnia nie wzięła się tylko z braku czasu asystentów lecz również ze specjalistycznych pytań z zakresu wczesnej interwencji w mojej ankiecie.... lecz skoro asystenci współpracują z osobami niepełnosprawnymi, udzielają określonej formy wsparcia, znają ich problemy to dlaczego nie zechcieli udzielić odpowiedzi?? )

Wychodząc z kolejnego ośrodka pomocy, tracąc motywację oraz siły postanowiłam poprosić Was, moi wybawiciele na forum o wypełnienie dla mnie ankiet w 100% anonimowej.

Byłabym baaardzo wdzięczna o jakikolwiek odzew :)
Przesyłam link do ankiety.

https://docs.google.com/forms/d/1EoMkez ... ested=true
justyna32136
Praktykant
Od: 08 kwie 2016, 10:54
Zajmuję się:

Napisano: 12 kwie 2016, 10:14

wykonane:0 Bylam kiedys studentkom i wiem, jak trudnojest przeprowadzac ankiety :) zachecam to tylko chwila czasu
Asystentura

Napisano: 12 kwie 2016, 10:16

Asystentura pisze:wykonane:0 Bylam kiedys studentkom i wiem, jak trudnojest przeprowadzac ankiety :) zachecam to tylko chwila czasu
*studentką
Asystentura

Napisano: 12 kwie 2016, 17:29

Szkoda czasu. Zastanawia mnie cel badań. Nie dziwię się że nikt nie chciał z ar marnować czasu na tą ankietę.
Mona123
Stażysta
Od: 24 sty 2016, 18:56
Zajmuję się: AR

Napisano: 12 kwie 2016, 17:51

Dziękuję za wypełnienie ankiety i wsparcie :)