pomocy - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 28 paź 2021, 14:07

Hej, jestem nowa w stypendiach...próbuję na razie to wszystko "ogarnąć"..proszę Was o radę, czy dobrze robię i rozumiem....
- wniosek, dochodami rodzina się łapię więc przyznaje stypendium.
Czy dotację, którą otrzymamy w listopadzie rozliczam na wszystkich uczniów, biorąc pod uwagę dochody rodziny (mamy 2 regulaminie 2 progi dochodowe)?
- jak już sobie podzielę to wychodzi kwota z dotacji + wkład własny.)
- decyzje wydaje do 30 listopada br. z zastrzeżeniem w decyzji, że przyznaje w kwocie (kwota z dotacji + własne podzielona na dzieci) miesięcznie na okres wrzesień - grudzień. Zawieram również informacje, o formie przyznanego stypendium (całkowite lub częściowe pokrycie kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych) i info, o tym, że wypłata nastąpi do wysokości rachunków/faktur przedstawionych przez wnioskodawcę (do 10 grudnia faktury) wypłata do 31 grudnia. Zawarta również informacja, że nie rozliczona kwota stypendium w terminie wygasa????
I teraz moje 1 pytanie...strona złożyła wnioski na 2 dzieci (dwa osobne wnioski dwie osobne decyzje), faktury które wnioskodawca przedstawił dzielę po równo na 2 dzieci?????
2 pytanie...jak nie przedstawi faktur na całą kwotę do 10 grudnia to wypłacam stypendium na kwotę, na którą przedstawił rachunki? modyfikuję plan wypłat w sygnity, czyli kwota doniesionych faktur, na 2 osoby, na 4 miesiące????? Czy to dobre rozwiązanie?
Co w sytuacji kiedy przyniesie rachunki w marcu i chce wypłaty dodatkowej za poprzedni okres??? Nie mogę tego doliczyć do okresu styczeń-czerwiec skoro rachunki będą od stycznia?

Proszę o radę jak z tą dotacją, decyzjami i rozliczaniem rachunków/faktur...będę wdzięczna za każdą radę.
MOPS_OPS
Praktykant
Od: 28 paź 2021, 7:49
Zajmuję się: ST

Napisano: 04 lis 2021, 11:13