Prośba o pomoc w dochodzie - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 28 paź 2021, 7:58

Hej wszystkim, jestem nowa w ST...czy może ktoś pomów mi w obliczeniu dochodu rodziny?

- dochód za sierpień przekracza to odmowna od września.
- we wrześniu praca dorywcza 2 tygodnie - oświadczenie pod odpowiedzialnością karną o dochodzie, potem utrata pracy dorywczej i od razu praca na umowę o pracę od połowy września- i tutaj mam problem....co z tą pracą dorywczą? utrata dopiero od X a do dochodu za IX ją liczę? Dochód za pracę na umowę za IX otrzymał Pan w X więc rzutuje na prawo do stypendium na XI...ale nie wiem co z tą pracą dorywczą...
- później dochód za X otrzymany w XI czyli od XII będzie odmowa już to wiadomo, ale czekam za dokumentami

Więc moje pytanie brzmi jak z tymi dochodami się uporać i w jakich miesiącach co doliczyć ... i czy mogę odmówić stypendium na okres od 1-30 września...na X w razie co przyznać i znowu od XI odmowna? Jak byście podeszli do tej sprawy...Proszę o radę, z góry dziękuję!!!!
MOPS_OPS
Praktykant
Od: 28 paź 2021, 7:49
Zajmuję się: ST

Napisano: 28 paź 2021, 8:33

1) jeśli za sierpień przekracza to oczywiście można zrobić tak, że za wrzesień odmowa i w tej samej decyzji od 01.10. przyznająca, jeśli np. w listopadzie przekroczenie to od grudnia odmowa - my tak robimy jeśli mamy pieniądze, jeśli nie to zgodnie z ustawą można przyznać stypendium na nie krócej niż miesiąc;);
2) jeśli osoba pracowała dorywczo i w tym samym miesiącu podjęła zatrudnienie ja bym tu nie traktowała jej jako utraty dochodu.
InspektorOPS
Stażysta
Od: 15 paź 2020, 14:26
Zajmuję się: już chyba wszystkim ;)

Napisano: 28 paź 2021, 8:42

InspektorOPS pisze:
28 paź 2021, 8:33