Pomost i wywiad Plus - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 10 kwie 2017, 10:11

Witam

Mam mały problem. W poprzednim tygodniu bez problemu wysyłałam zlecenie z Pomost-u do Wywiad plus, wywiad prawidłowo został pobrany, przeprowadzony i odesłany.Dziś natomiast w aplikacji wywiad plus nie można pobrać zleconego wywiadu bo pojawia się komunikat "Błąd połączenia z pomost" Jaka moze byc tego przyczyna. Adres serwera jest poprawny.
Dziękuję
marzena321
Praktykant
Posty: 43
Od: 08 sie 2016, 11:51
Zajmuję się:


Napisano: 10 kwie 2017, 10:24

Może coś z siecią? Trzeba sprawdzić.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 10 kwie 2017, 10:40

terminal jest połączony z siecią poprawnie
marzena321
Praktykant
Posty: 43
Od: 08 sie 2016, 11:51
Zajmuję się:

Napisano: 10 kwie 2017, 16:32

marzena321 pisze:terminal jest połączony z siecią poprawnie
Ale w jaki sposób to sprawdzasz? bo możliwości jest kilka, własnie problem z połączeniem, firewall blokuje, mozesz spróbować zrobić restart usługi jboss pomostu i sprawdzić
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem