Mam pytanie miałam Pana który złożył wniosek na dodatek mieszkaniowy wypełnił wniosek elektronicznie podał wszystkie dochody sam wpisał sam wyliczył bez udokumentowania tego powiedział że jest wpisane że nie widzi potrzeby.Co ma zrobić w takim przypadku.
ma prawo w ten sposob złozyc i nie załączyc udokumentowania dochodu. Deklaracja jest oświadczeniem pod odpowiedzialnością karną i to wystarczy. Natomiast jesli masz watpliwości to mozesz wezwac ....
Pan ma racje, nie ma obowiązku dołączania innych dokumentów podczas składania wniosku.
Ale Ty masz prawo zażądać dokumentów potwierdzających dane zawarte we wniosku lub deklaracji.
Napisz więc wezwanie do dostarczenia dokumentów w terminie 14 dni, w trybie art. 7 ust. 13 Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych. Poinformuje, że w przypadku nieuzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym terminie Ośrodek może odmówić przyznania dodatku mieszkaniowego. Wyszczególnij, jakich dokumentów oczekujesz.
Jesli nie dostarczy - decyzja odmowna.