poniesiona wydatek a zaległość - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 24 kwie 2014, 14:03

w miesiącu składanaia wnosku mam poniesiony wydatek - opłata za smieci ale na kwitku jest informacja że za październik 2013. Co mam z tym zrobić?/
ewa24
Referent
Posty: 397
Od: 27 wrz 2011, 10:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Włocławek, Polska


Napisano: 25 kwie 2014, 7:55

proszę pomózcie bo nie wiem co mam zrobic z wnioskiem
ewa24
Referent
Posty: 397
Od: 27 wrz 2011, 10:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Włocławek, Polska

Napisano: 25 kwie 2014, 9:39

Co zrobić? Z zasady to zarządca pilnuje i potwierdza, ale w razie braku to niech przynajmniej wnioskodawca udowodni jak należy.
Za październik trzeba było w październiku, a nie w kwietniu. Teraz rozliczamy wydatki NALEŻNE na kwiecień
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 25 kwie 2014, 20:20

a jeżeli u nas za smieci płaci się do 5 danego miesiąca za m-c poprzedni, czyli składa w marcu a opłaciła za luty to mogę to liczyć??
ewa24
Referent
Posty: 397
Od: 27 wrz 2011, 10:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Włocławek, Polska

Napisano: 25 kwie 2014, 20:21

i jeżeli się okazuje że nie płaci na bieżąco bo w ,marcu opłaca za październik to czy nie powinien być wstrzymany poprzedni dodatek??
ewa24
Referent
Posty: 397
Od: 27 wrz 2011, 10:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Włocławek, Polska

Napisano: 28 kwie 2014, 8:31

Może i tak, ale to zależy ile bieżących zaległości zebrało się w okresie dodatku.
ewa24 pisze:a jeżeli u nas za smieci płaci się do 5 danego miesiąca za m-c poprzedni, czyli składa w marcu a opłaciła za luty ...
Istotne jest moim zdaniem kiedy wnioskodawca dysponuje widzą ile ma zapłacić. Jeśli o kwocie marcowej wie 1 czy 2 marca (czy nawet nieco później), to tę kwotę zalicza się do marca, niezależnie od terminu zapłaty, jeśli zaś dowiaduje się przykładowo w ostatnim dniu, lub może jeszcze później, to wydaje się po prostu coś nie w porządku.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 29 kwie 2014, 9:00

Proszę pomóżcie , mam decyzje do wydania i nie mam pojecia co z tymm zrobic??
Gość

Napisano: 29 kwie 2014, 11:49

Nie wiem w czym pomóc. Pierwsze pytanie już miało odpowiedź. Drugie też.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 01 maja 2014, 20:04

Nie ma wydatku to go nie liczę.Jak się potem wytłumaczycie przed kontrolą. Wydatki albo potwierdza zarządca albo faktura
Lulka



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x