Powiatowa społeczna rada ds osób niepełnosprawnych - PFRON - zadania powiatów

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 23 sty 2020, 15:10

Jak u Was jest z tymi radami? Czy to wy jako PCPR prowadzicie dokumentację rady i "nadzorujecie ją? Nasza koleżanka ma w zakresie obowiązków "obsługa administracyjna PSRdsON", ale kiedyś była jednym z członków rady, teraz już nie jest, czy nadal musi obsługiwać radę?
Matix
Stażysta
Posty: 198
Od: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania


Napisano: 23 sty 2020, 15:41

u mnie w Powiecie w Starostwie jest Wydział Zdrowia, Spraw Społecznych i Obywatelskich i wszystko co dotyczy Rady oni ogarniają (zaznaczam że mój PCPR nie jest częścią Starostwa ani nie jest w tym samym budynku)
Tomasz1981
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2094
Od: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA

Napisano: 23 sty 2020, 16:21

My też mamy daleko do starostwa i tam faktycznie jest specjalista od spraw społecznych i wydaje nam się, że teraz bardziej w ich kompetencjach powinno to leżeć.
Matix
Stażysta
Posty: 198
Od: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania

Napisano: 24 sty 2020, 9:28

My nie kontrolujemy Społecznej Rady.
Piszemy tylko do nich pisma z prośbą o opinię.
leon
Referent
Posty: 304
Od: 06 lis 2017, 15:18
Zajmuję się: SO, WTZ, BA, Aktywny Samorząd



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x