Czego jeszcze nie potrafią socjalni???? Hola, koleżanko-kolego! Pracuję jako PS dość długo, o wiele dłużej niż TY. I tak radykalne oceny pracowników socjalnych to delikatnie mówiąc niestosowna, niegrzeczna arogancja. Nie "wykorzystuję" AR jak to sugerujesz, bo zwyczajnie tego nie potrzebuję. Uważam, że mam dobry kontakt z klientami, mają do mnie zaufanie i to raczej ja mam więcej informacji o rodzinie niż AR. Nie mam o to pretensji, bo to ja robię wywiad i powinnam mieć odpowiednią do tego wiedzę. Do reszty, przesączonych jadem Twoich wywodów to aż szkoda się odnosić. Takiś młody, ambitny i wspaniały, ogromne zagrożenie dla PS( ! ha ha ha) a prosisz o wyrozumiałość??? Przykre i Ty masz pracować i nieść pomoc jako AR z taką ilością złości, nienawiści????? do kogo? do ludzi, którzy całymi latami wykonują swoją pracę dla dobra innych??? Zupełnie na serio ja nie czuję najmniejszego zagrożenia ze strony AR. Wprost w głowie mi sie nie mieści na jakiej płaszczyźnie miałabym to odczuwać. Jest tyle rodzin potrzebujących, że pracy nie zabraknie ani dla AR, ani dla PS. SWoją drogą to patrzącv na ten wątek, należałoby jasno rozgraniczyć kompetencje AR i PS. Ktoś, tego zaniedbał i efekty długo nie dały na siebie czekać. Pozdrawiam AR i PS .Plush pisze:Ja powiem szczerze, że mnie uderza wręcz fakt, jak socjalnie traktują stanowisko asystenta rodziny. Popadają wręcz ze skrajności w skrajność. Albo narzucaja za dużo obowiązków albo marudzą, że im prace zabierają.