PRACOWNIK SOCJALNY W SZPITALU!!!! - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 2    [ Posty: 19 ]

Napisano: 28 mar 2014, 13:29

Bardzo proszę o wszelkie informacje, rady, porady i wskazówki na temat pracy pracownika socjalnego w szpitalu. Dopiero zaczynam kariere w tym zawodzie, i bedę pierwszym pracownikiem w tym szpitalu. Znam ustawy, ale nie mam doświadczenia.. i nie mam też osoby od której będę mogła się uczyć. Czy ktoś może podzielic się swoim doswiadczeniem pracy na tym stanowisku? Na co zwrócic szczególna uwagę..jakie druki bedą potrzebne..itd
~Nowa

Napisano: 28 mar 2014, 14:42

NIE
~Wredna

Napisano: 28 mar 2014, 15:17

Będzie ciężko. Szpitalnych socjalnych jest niewielu.
Na pewno kontakty z rodziną pacjentów będą miały duże znaczenie. Zainteresuj sie też rentami, emeryturami, zasiłkami pielęgnacyjnymi, ubezpieczeniami i PFRON-em.
~Adam

Napisano: 28 mar 2014, 15:23

bedziesz robiła wywiady do opsu oraz składała na orzecznictwo pomagała w wypełnianiu druków oraz możesz prowadzoc zajecia jakieś kolorowanki jak to osoby starsze zależy na jakim oddziale bo na długoterminówkach w celu uzprawnienia do osoby cos tam rysuja jakos godzinka raz dwa razy w tygodniu. zależy kto przyjeżdza z zewnątrz i z kim sa podpisane umowy . Powiadamianie o zgonach rodziny itp . zobacz jak wewnetrznie jest to usystematyzowane
~ewa

Napisano: 28 mar 2014, 16:33

zadzwoń do pracowników w innych szpitalach albo do pielęgniarek społecznych, to dobrzy ludzie pomogą
~melka

Napisano: 28 mar 2014, 16:48

Dziekuje!!
~Nowa

Napisano: 28 mar 2014, 20:46

..przede wszystkim współpraca i stały kontakt z rodzinami i MOPS..oczywiście na wszystko notatki w aktach..wykaż prace socjalną;)

lekarza prowadzącego należy również \"gnębić\"..z każdej rozmowy o pacjencie- notatka!
powodzenia;)
~greentea

Napisano: 28 mar 2014, 22:34

Greentea, czy pracujesz w szpitalu, jako pracownik? Jesli tak to mogę prosić o Twój mail, żeby w razie czego kontaktować się z Toba osobiście?
~Nowa