praktykanci

Wybrane tematy:
socjoterapia Opieka prawna nad małoletnią wychowanką w ciąży Zwolnienie dziecka z placówki opiekuńczo- wychowawczej urlopowanie wszystkich wychowanków z placówki... Alimenty ponowne umieszczenie w POW odpłatność za pobyt pensjonariusza w ZOL
~Teresa

praktykanci

Post autor: ~Teresa »

Mam takie pytanie.Otóż pracuję jako wychowawca już 5 lat. Ukończyłam studia administracyjne i przekwalifikowałam się po kilkuletniej pracy w UM (dobrowolnie z ochotą), ukończyłam podyplomowe studia z przygotowania pedagogicznego i ,pedagogiki opiekuńczo - wychowawcze, zaliczyłam wiele szkoleń, cały czas czytam i nigdy dotąd pomimo nawet sugestii praktykantów nie dostałam nigdy żadnego studenta pod opiekę (dostaje ich zawsze ta sama osoba). Czy ja mogłabym zostać opiekunem czy nie? Co o tym decyduje?Moje ,,sztukowane\" wykształcenie ? Dodam, że mam dobry kontakt ze studentami i często zwracają się do mnie o pomoc, gdyż koleżanka oprócz krytyki ich nic im nie przekazuje. Czuję się wówczas niezręcznie i nie wiem jak mam się wówczas zachować. Poradźcie proszę
~Sonia

Re: praktykanci

Post autor: ~Sonia »

to zależy może od układów?? a może podadaj z przełożonym, uprawnienia masz
~Leon

Post autor: ~Leon »

Wydaję mi się ,że Twoja dyrekcja uważa Ciebie Tereso za osobę ze zbyt małym doświadczeniem.Ja też myślę,że 5 lat w tym zawodzie to jeszcze za mało,żeby nauczać innych.Ale jeśli masz dobry kontakt ze studentami to przecież możesz im przekazywać swoje uwagi o ich pracy. Dlaczego uważasz,że to niezręczne? Ich opiekun się obrazi? Skąd wiesz,że ta osoba tylko ich krytkuje? Jesteś przy każdej ich rozmowie? Studenci skarżą Ci się na opiekuna?Nie wiem o jakie układy chodzi Sonii, moim zdaniem to żadna frajda. Jest dodatkowy obowiązek,odpowiedzialność a gratyfikacji pieniężnej za to nie ma (chyba że u Was jest inaczej)
~...

Post autor: ~... »

Za zajęcia ze studentami u mnie w placówce jest gratyfikacja finansowa.NIkt za darmo nie robi.Płaci uczelnia.
~Leon