Matka miała kartę elektroniczną, na której wyświetlały się karty wszystkich dzieci. Musiałam anulować jej kartę, bo zmieniła nazwisko. Dzieci nazwiska nie zmieniały, więc nie wprowadzałam ich ponownie do systemu. Na nowej karcie nie ma już kart dzieci, wszystko poznikało. Popełniłam błąd przy wyrabianiu nowej karty, bo nie wprowadziłam dzieci czy jak? Proszę o pomoc
a nie powinnaś aktualizować danych osobowych tylko u matki? i jak wydawałaś kartę elektroniczną to powinnaś zaznaczyć kto ma się wyświetlać (dzieci też),ale najlepiej zrobisz jak zadzwonisz do help!!!!, tam cię pokierują krok po kroku
Myślę, że trzeba coś zrobić w panelu "zarządzanie kartami". Prawdopodobnie przy kartach dzieci, trzeba usunąć osobę matki ze starym nazwiskiem i dodać z nowym, do osób które mogą wyświetlać karty dzieci. nie wiem tylko czy trzeba jakieś papiery potwierdzające, że Pani wnosi o to, bo w sumie ona o to już wnosiła raz, a teraz tylko zmieniła nazwisko