problem z sygnity - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 14 ]

Napisano: 11 cze 2014, 9:05

My też stoimy a we wtorek wypłaty nic nie wprowadzone masakra. :twisted:
marcia


Napisano: 11 cze 2014, 9:15

Ach... nawet nic już nie mówcie:/ Wszystko leży od ponad 2 tygodni gotowe do wydawania decyzji, a jazda jest taka, że najpierw aktualizacja rozwaliła bazę danych, później aktualizacji nie można wgrać! Sygnita po wysłanych logach wysłała instrukcję, która nie działa, następnego dnia znów wysłaliśmy im logi i .... wysłali to samo co wcześniej. Próby dodzwonienia się, kończą się na 2,5 godzinnym wiszeniu na telefonie i wysłuchiwaniu jakieś dennej muzyczki:/ Załamka i tyle:/
Monisia

Napisano: 11 cze 2014, 10:46

Monisia, u mnie to samo, ja już nie mam siły, a jeszcze słyszę, że awaria probramu to nie jest powód do przedłuzenia terminu załatwienia sprawy i wszystko mam robiś recznie, tzn. decyzje w Word!!!!Cz ktoś tak robi???
dorota76

Napisano: 12 cze 2014, 9:46

ostatnią aktualizację z jakim macie numerem?
/Kasia/



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 14 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem