Czy podajecie (o ile podajecie) i jakie problemy w realizacji zadań związanych z koordynacją? Jakieś propozycje podajecie? Nie wiem czy jest sens cokolwiek wpisywać.
My podajemy, współpraca układa się kiepsko z ŁUW, uważamy ze powinny odbywać się spotkania i to cykliczne raz na pół roku czy chociaż na rok, żeby po nawarstwieniu problemów czy wątpliwości można byłoby je omówić. Po drugie konkretne wytyczne, dla przykładu dostaliśmy w wzór prawidłowo wypełnionego oświadczenia dla potrzeb ustalenia koordynacji, gdzie jeśli ktoś pracuje wpisujemy okresy zatrudnienia od - do nadal (jeśli osoba pozostaje w zatrudnieniu) po 3 miesiącach mam tel z UW, że tak się nie pisze, przez to mają dodatkową robotę, należy podać konkretna datę zakończenia pracy np. z umowy lub wpisać na czas nieokreślony. Powołując się na przesłany wzór oświadczenia, w odpowiedzi usłyszałam, że ciężko powiedzieć kto taki wzór do nas przesłał, a w ogóle to zmieniło się im kierownictwo i teraz mamy robić inaczej.